20 Eylül 2008 Cumartesi

ah savaş abi vah savaş abi


yukarıdaki karede dikkate değer bir kaç can alıcı nokta var. haydi hep beraber irdeleyelim;

1. programın ismi ve konsepti zaten Türkiye'nin bugün geldiği noktaya sebeptir. ya savaş abi, sana sorsak, "ben türkiyede olmayanı yaptım", "aksiyon habercilik getirdim", "onu yaptım, şunu yaptım, bızırdan yaladım, tartıştırdım,buldum çıkardım." dersin, ama deme savaş abi. sen keşke gazetende köşe yazmaya devam etseydin. veya "istanbul kanatlarımın altında"da olduğu gibi harbiden devamlı kayıkta çekseydin kafayı. ya kafan kel kaldı şapkadan gerçekten diyorum ya, yıllarımıza yazık ettin a takımını yaratarak. bi kere sen a takımından kimsin, john hannibal smithmi, murdockmu, b.a baracus mu? yoksa bütün takımın tek bünyede toplanmışı mısın? yani gerçek a takımını izledik yıllarca, adam çöp konteynırından tank yaptı be abi. senin geldiğin noktaya bak - zenciler iyi mi, kötü mü? abi sen bu gidişle anca sana gösterirlerse anlarsın iyimi kötümü, tartışmaya gerek yok..
2. yukarıda girişini yaptığım gibi; sağ üst köşede görüleceği üzere programda tartışılan "zenciler iyi mi, kötü mü?" ya ben bu kareyi inanılmaz alakasız gezerken buldum gerçekten ama şimdi o kadar mutluyum ki bulduğuma. aynı başka bi programında, bedri baykam, nihat doğan ve zekeriya beyazı tartıştırırken, konunun kıyametten emperyalist güçlere gelmesi gibi- bu konuda yine kimbilir hangi göt deliğinden çıktı acaba çok merak ediyorum. zencilerin iyi yada kötü olması, özellikle türkiye konjüktüründe hiçde önemi olmayan bir detay. ayrıca zenci iyi yada kötü olmaz, o iyi yada kötü insandır. zenci bunun pipisi kalın ve uzun olanıdır.
3. "ismini vermek istemeyen seyirci filiz ovar-ingiltere" hanımefendi ismini ağzından kaçırmış heralde arayınca, sorada geri yapamadığı için, "a şey kemkümhem ismimi vermesem ben" derken "çok geç hanımefendi canlı yayındasınız zenciler iyimi kötümü?" diye şaak diye kalmıştır. yada sadece a takımı rejisinin hayatından bezmiş ekip üyelerinden birinin daşak geçmesidir bu tüm türkiyeyle.

savaş ayı gerçekten sevmiyorum ya. bak sabah sabah başıma bi ağrı saplandı.

Hiç yorum yok: